در راستای تقویت زیستبوم تربیت اسلامی دختران نوجوان در استان سمنان
نخستین نشست «بهشت» با محور هماندیشی مجموعههای تربیتمحور دخترانه در شاهرود برگزار شد
نخستین نشست «بهشت» با هدف هماندیشی، همافزایی و ارتقای تعامل میان مجموعههای تربیتمحور دخترانه، با حضور فعالان فرهنگی و تربیتی و مدیر قرارگاه نوجوانی استان سمنان، در شهرستان شاهرود برگزار شد.
