مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد؛

تداوم حماسه آفرینی مردم خوزستان در تجمعات میدانی

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ گفت: این برنامه ها که با حضور گسترده امت حزبالله، مساجد و هیئات مذهبی برگزار میشود، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا در محله های مختلف استان برپا خواهد شد.

تداوم حماسه آفرینی مردم خوزستان در تجمعات میدانی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ امروز با تأکید بر حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف، اظهار داشت: تجمعات مردمی و حضور در میدان که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری شکل گرفته، پس از پایان یافتن دهه محرم نیز با همان قوت و شور حسینی ادامه خواهد یافت .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص استمرار تجمعات تا پیروزی نهایی جبهه حق، تصریح کرد: این برنامه های کاملاً مردمی با مشارکت امت حزبالله، مساجد، کانون های فرهنگی و هیئات مذهبی در سراسر استان خوزستان برگزار میشود .

وی افزود: زمان برگزاری این اجتماعات، بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محلات مختلف پیشبینی شده است تا مردم مؤمن و انقلابی بتوانند ضمن بهره مندی از فیض نماز جماعت، بار دیگر ارادت خود را به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه به نمایش بگذارند .

حجت الاسلام اخوان صباغ در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این اجتماعات، نشانه بصیرت، غیرت دینی و آمادگی همیشگی ایشان برای دفاع از کیان نظام و لبیک به فرمان های رهبری است و این حرکت عظیم، فصل تازه  ای از افتخارآفرینی را در تاریخ استان رقم خواهد زد .

1405/04/07